Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to site footer
Page Header Logo
  • Home
  • Current
  • Archives
  • About
    • About the Journal
    • Submissions
    • Editorial Team
    • Privacy Statement
    • Contact
Search
  • Register
  • Login
  1. Home /
  2. Archives /
  3. Vol 6 No 02 (2022)

DOI: https://doi.org/10.33507/labatila.v6i02
Published: 2022-12-22

Articles

  • Pengaruh Perspektif Generasi Z Terhadap Keputusan Berinvestasi di Pasar Modal Syariah (Studi Kasus pada Mahasiswa FEBIUIN Fatmawati Sukarno Bengkulu)
    Alen Tri Wahyuni, Asnaini Asnaini, Romi Adetio Setiawan
    111-127
    • PDF
  • Analisis SWOT Terhadap Strategi Pemasaran Syariah Pada WM Boutique di Kabupaten Gowa
    Lisa Indryawati, Idris Parakkasi, A. Syathir Sofyan
    128-142
    • PDF
  • Implementasi Strategi Manajemen Pemasaran Bank Syariah di Era Revolusi Industri 4.0 di Indonesia
    Nabila Arifa Aprilia Putri David, Muhammad Iqbal Fasa, Suharto Suharto
    143-162
    • PDF
  • Prosedur Penagihan Pajak Melalui Surat Teguran dan Surat Paksa Dalam Perspektif Ekonomi Syariah di Kantor Pelayanan Pajak Pratama Ngawi
    Kasmiati Kasmiati, Jullio Fandy Krisma
    163-176
    • PDF
  • Komodifikasi Agama: Sebuah Strategi Pemasaran
    Maya Kholida, Ita Rodiah
    177-188
    • PDF
  • Determinan Penggunaan E-Wallet Generasi Milenial Muslim
    Aisyah Aisyah, Yulfan Arif Nurohman, Rina Sari Qurniawati
    189-206
    • PDF

 Author Guidelines  Editorial Team  Reviewers  Focus and Scope  Publication Ethics  Copyright Notice  Author(s) Fee  Plagiarism Policy

 

Penghitung Bendera

Web Analytics Made Easy - StatCounter

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-ShareAlike 4.0 International License.

About this Publishing System